Što je podrška?

Što je podrška?

Često dobivamo tipove pitanja kako to da nudite 24h podršku, a radno vrijeme Vam je 8h dnevno, ili instalirajte mi neki plugin, servis, aplikaciju… Pošto se ovakav broj pitanja svakog dan sve više povećava odlučio sam napisati članak o tome, što je to zapravo podrška, te što sve spada u nju.

Pa da razjasnimo, najprije prvo pitanje… Svim korisnicima i klijentima garantiramo dostupnost tehničke podrške 24h dnevno , prosječan odgovor na ticket je 15 minuta. U radnom vremenu, radnim danom od 13-21h, i sub-ned od 8-16h klijentima odgovaramo na sve telefonske pozive i tickete koji su vezani za prodaju. Putem telefona ne nudimo tehničku podršku, zbog evidencije i nadzora samih usluga, već isključivo putem ticket sustava kroz korisničku zonu, ili e-maila.

Što je sve uključeno u tehničku podršku? U tehničku podršku spadaju upiti poput nedostupnosti usluge, besplatne migracije, instaliranje aplikacije (WordPress, Joomla, SMF…), vraćanja backupa, instaliranja game modova (SAMP serveri – jednokratno), promjene glavne domene…, ono što ne spada u besplatnu tehničku podršku su upiti poput na stranici mi se pojavljuju greške, imam napade na server, ne radi mi game mod, ne mogu se prijaviti na CMS…
Za rješavanje svih problema koji ne spadaju u besplatnu tehničku podršku, možemo Vam pomoći. Ta usluga spada u dio profesionalne podrške i njezina je cijena 50kn/15 minuta, odnosno 200kn/sat.

Sada kada smo riješili i ovo, nadam se će se broj ovakvih upita smanjiti, a korisnici bolje informirati.

Leave a comment

Your email address will not be published.