SLA Ugovor
Mogući izuzeci u ostvarivanju zadanih uptime kriterija:
Povremeno će biti potrebni radovi na mreži i mrežnim komponentama , Server-HR će poduzeti sve što je u njihovoj moći da minimalizira postotak vremena potrebnog za najavljeno održavanje opreme. Prije bilo kakvih radova, svi naši korisnici će biti obaviješteni o radu koji slijedi, predviđenom downtime-u i slično. Održavanje mreže ne ulazi u SLA (99.9% uptime).
Server-HR ne može jamčiti da u slučaju bilo kakovog napada serveri neće biti nedostupni. Server-HR će poduzeti sve što je u njihovoj moći da minimalizira postotak downtime vremena potrebnog za dovođenje servera u normalan rad.
Server-HR ne može jamčiti da u slučaju bilo kakovog napada serveri neće biti nedostupni. Server-HR će poduzeti sve što je u njihovoj moći da minimalizira postotak downtime vremena potrebnog za dovođenje servera u normalan rad.
Server-HR ne odgovara za probleme i nedostupnost koji su mogli nastati zbog problema sa korisnikovim ISP pružateljem.
Server-HR se obvezuje ukoliko dođe do downtimea (osim ranije definiranih stavki koje ne ulaze u SLA) svojim korisnicima ponuditi kompenzaciju za vrijeme nedostupnosti poslužitelja. U slučaju kršenja ovih uvjeta sa naše strane, korisnici će dobiti mjesec dana korištenja usluge potpuno besplatno.